2017 m. birželio 2 d., penktadienis

Beauty Talk


Kaip aš pasiilgau būtent tokių rytų, kai atsikeli anksčiausiai, pasidarai kavos ir skaitai kitų blogerių įrašus. Po atostogų labai sunku atsigauti ir grįžti prie normalaus gyvenimo tempo, daryti nieko visiškai nesinori, plius oras už lango nedžiugina. Aišku, gal viskas vien dėl to, kad per atostogas nepaleidau nei kompiuterio, nei foto aparato iš rankų. Na o kur tu dar surasi tokius nuostabius vaizdus? Tokį nerealų interjerą? Reikia išnaudoti bet kokią progą ir padaryti kaip įmanoma daugiau nuotraukų. Vienu žodžiu, kol aš redaguoju viešbučio nuotraukas ir rašau atsiliepimą, jūsų dėmesiui Beauty Talk rubrika, tikiu, kad jos pasiilgote taip pat, kaip ir aš pati. Geriame kavą kartu ir skaitome geriausius Lietuvos mados ir grožio blogerius...




Kol aš nerašiau rubrikos, blogerės spėjo pakeisti savo blogų stilius ir dizainą. Pradėsime nuo geriausių... Man be galo patinka Sandros naujas blogo dizainas, na, o naujas drabužių derinukas traukia akį, nes rožinė spalva šį sezoną ant bangos.


Darjos naujas blogo dizainas atrodo labai stilingai, manau jis toks pats, kaip ir Darja. Negaliu nepagirti Darjos tobulos kepurės, aš ją galėčiau nešioti net vasarą. Puikiai žinome, kokia vasara Lietuvoje.


Simonos bloge karaliauja vasara ir vasariški deriniai, rankinė tobula, reikia ir mano tokią nusipirkti.


Pagaliau Ingos spintoje atsirado daugiau spalvų,naujieji raudoni sportiniai batai atrodo nuostabiai. Man labai patinka šis Ingos drabužių derinukas, daugiau detalių jos bloge.


Absentta sugeba nustebinti net mane. Kai mes šnekėjome, ji man pasakė, kad vienas iš drabužių derinių bus su vyriškais drabužiais. Ką? Negali būti, kad atrodytų gerai. Pasirodo, dar ir kaip gali. Kepurė įrašyta į norų sąrašą.


Gėlės... Gėlės... Gėlės... būtent taip atrodo Martinos naujas drabužių derinukas. Bomberis ir batai pataikė tiesiai į dešimtuką. Patinka? Man irgi.


Aš manau, kad baltos spalvos marškiniai kaip tik sukurti vasaros sezonui, tai absoliutus 'must have'.


Dar viena porcija ECCO batų. Manau kiekviena blogerė sugebėjo parodyti visiškai skirtingus drabužių derinius su ECCO, na o Gabrielės drabužių pasirinkimas man patinka labiausiai.


Tiems, kas ieško kelialapių į Turkiją, gali padėti apsispręsti Aistės atsiliepimas ir nuostabios nuotraukos.



Rožiniai paltukai ir mano silpnybė irgi, dievinu pastelines spalvas. Labai linkiu surasti tobulus nude spalvos aukštakulnius, nes jie čia atrodytų nerealiai gerai.


Nuostabi Enrikos kuprinė traukia mano akį, negaliu sau nieko padaryti, tokio grožio nepastebėti tiesiog neįmanoma.


Pilnai sutinku su Aurelija, genialumas paprastume. Baltos spalvos marškiniai, džinsai ir sportiniai bateliai, viskas ko reikia stilingam įvaizdžiui.




Žiūrint į savo nuotraukas, aš vis dažniau susimąstau apie veido injekcijas. Ne, ne, kol kas nieko daryti nenoriu, labai bijau skausmo ir blogo rezultato. Sandros bloge skaitome apie Biovitalizacijos procedūrą, rezultatą ir rekomendacijas.


Apie veido odos priežiūros rutiną skaitome Mildos bloge, noriu priminti, kad Milda, natūralios sudėties kosmetikos mylėtoja ir gerbėja, ją domina ne tik rezultatas, bet ir kosmetikos sudėtis. Manau šis įrašas bus labai daug kam vertingas ir įdomus.


Apie mėgstamus nagų lakus savo blogo skaitytojams pasakoja Gema, aš nustebau, pamačius mėtinės spalvos laką, tokios spalvos Gemai nėra būdingos.


Pasirodo, Lidl galima rasti ne tik pigesnių maisto produktų ir skanios vištienos filė, bet ir geros kokybės kosmetikos. Apie pėdų putelius skaitome Mildos bloge.


Man labai patinka Organic Shop kūno priežiūros priemonės, ypač druskos ir vonios perlai (ta pati druska, kuri turi kitą pavadinimą). Modesta bando atrasti atsakymą, ar pigi natūrali kosmetika verta dėmesio.


Magnetinė juodos spalvos veido kaukė? Skamba labai gundančiai. aš nieko nekomentuosiu, visi atsakymai Kotrynos bloge.


Vasarą matiškumo suteikiančių pudrų paklausa išauga kelis kartus. Aš pati, po atostogų, niekaip negaliu susitvarkyti su savo veido oda. Netinka naudojamos kreminės pudros atspalvis, plius pudra vis pabėga nuo veido (aš bandau drėkinti ir maitinti veido odą, o tai reiškia tik vieną, padidėjusi riebalų kiekį ant veido). vakar irgi ištraukiau iš stalčiaus Loreal Infallible kreminė pudrą. Būtent apie ją savo skaitytojams pasakoja ir Eva, Real Techniques kempinė atrodo tiesiog wow, išėjau googlinti kur nusipirkti.


Ar verta išbandyti Biovene naują juodą veido kaukę skaitome Patricijos bloge.


Apie Sleek šešėlių paletę skaitome Gėlėtos kosmetinės bloge. Aš turiu nemažai Sleek kosmetikos, tačiau darant makiažą, rankos pačios pasiima kiek brangesnius ir kokybiškesnius brendus: MAC ir UD. Aš nenoriu pasakyti, kad Sleek bloga kosmetika, kaip tik gera, spalvos pigmentuotos, o šešėlių palečių pasirinkimas labai didelis.


Aš puikiai žinau, kad Živilė lengvų MAc kreminių pudrų mylėtoja ir gerbėja, todėl man buvo be galo įdomu perskaityti jos nuomonę apie MAc naujieną NEXT TO NOTHING. Pilnai sutinku, pudra visiškai nieko nemaskuoja, tačiau naudojant šią pudrą su kompaktine (iš tos pačios serijos) galima gauti tobulą rezultatą. Gaila, bet mūsų parduotuvėse šių pudrų dar nemačiau, nes kitaip tikrai nusipirkčiau.


Man pilnai užtenka perskaityti Salomėjos atsiliepimus apie Lookfantastic grožio dėžutes, ir pinigai saugūs ir smalsumas patenkintas.



Kodėl dauguma blogerių nerašo apie dantų pastas? Nes jeigu atrandi savo, keisti nieko nesinori. Man tas pats, jau N metų perku ir naudoju tik Korėjietiškas dantų pastas, todėl belieka tik skaityti kitų blogerių atsiliepimus. 

Tokia buvo mūsų madinga grožio savaitė ( o gal ir kelios, kol aš neršiau),

Ačiū, kad skaitote,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig