2017 m. birželio 13 d., antradienis

Circus de Soleil #MACBackstage


Pagaliau nuotraukos sutvarkytos ir aš galiu Jus, mano brangieji, pakviesti į Circus de Soleil su #MACBackstage užkulisius. Esu labai laiminga vien dėl to, kad esu blogerė, nes bilietus į pasirodymą gali nusipirkti kiekvienas, o patekti į legendinio cirko užkulisius gali tik vienetai. Ačiū labai MAC kosmetikos atstovams už tokią galimybę, esu neapsakomai laiminga.
Tai buvo mano pirmas kartas Circus de Soleil, tikrai žinojau apie šio cirko egzistavimą, tačiau vis nesutapdavo laikai. Visi aplinkui gyrė ir pasakojo apie nuostabius pasirodymus ir spalvotus kostiumus, kurie verti milijono. Jau šeštadienio vakare skubėjome su vyru (logiška, savaitgalis skirtas šeimai, o kai darbas yra malonumas ir pramoga, galima į tokius renginius eiti kartu. Juolab, paskutiniu metu, mano vyras labai padeda su drabužių derinių fotografavimu) į vakarinį pasirodymą.
Pasakau tik savo nuomonė, nuo pirmos iki paskutinės minutės sėdėjau plačiai atmerktomis akimis ir stebėjau pasirodymą. Nerealūs akrobatai, superiniai klounai, fantastiška mintis ir dėmesį traukiantys kostiumai ir makiažai. Man neleido pasiimti su savimi fotografavimo įrangos, todėl teko prisiminti senus gerus laikus ir pasinaudoti savo telefono kamera. 
Aš mažiau dėmesio skyriau pasirodymo fotografavimui, nes kur kas svarbiau yra Backstage. Sutinkate?




Kai gavau leidimą, širdis pradėjo plakti vis greičiau. OMG, manau tai nerealias dalykas, kuris buvo mano bloginimo gyvenime.


Labai smagu, kad kiekvienas atristas yra malonus, paslaugus ir draugiškas. Vertinant tai, kad jau vėlyvas vakaras, buvo du pasirodymai ir norisi pailsėti. 


Na o dabar visas dėmesys kostiumams, jų labai daug, virš 600 vienetų, visi rankų darbo, spalvoti ir puikiai apgalvoti. Reikia suprasti ir tai, kad kiekvienas kostiumas turi būti ne tik gražus, bet ir tinkamas triukams ir akrobatikai atlikti. Būtent todėl į Lietuvą atkeliavo taip daug sunkvežimių ir autobusų su įrangą ir technika.









O štai ir scena. Visos dekoracijos kartu su Circus de Soleil keliauja iš vienos šalies į kitą. Tik pagalvokite, kiek reikia įdėti darbo tam, kad viską sumontuoti. Būtent todėl, bilietai nėra iš pigiausių, būtent todėl Circus de Soleil vienas iš brangiausių pasaulyje,  būtent todėl, verta pasirodymus pamatyti savo akimis.







Na ir prieiname prie makiažų ir naudojamos kosmetikos. Ko tikėjausi aš: didelio kambario, kur yra grimeriai, kurie atlieka makiažą (puikiai žinau, kaip atrodo Backstage per madingus pasirodymus). Circus de Soleil viskas atrodo visiškai ne taip, kaip galima buvo pagalvoti. Tai labai mažas kambariukas su dideliu stelažu kosmetikos. Kiekvienas artistas praėjo makiažo kursus, todėl per vieną valandą prieš pasirodymą atlieka savo makiažą. Wow, pasakysiu aš Jums, net aš taip negalėčiau. Kaip matote iš nuotraukos, kiekvienas personažas turi naudojamos kosmetikos sąrašą, nurodytus atspalvius ir eiliškumą. Kaip jau supratote, daugumą makiažu atliekama su MAC kosmetika.  Tiesą sakant, pirmą kartą matau MAC Pro Acrylic  Paint. Radau kaip šis stebuklas atrodo realybėje... Būtent, naudojant kokias makiažo priemones, gali būti kuriamas profesionalus ryškus makiažas sceniniams pasirodymams.





Štai kostiumų ir perukų kambarys. Čia po pasirodymų taisomi kostiumai, siūlai turi pilnai atitikti kostiumo atspalvį. Dėmesys detalėms ir man tai labai patinka. 







Ačiū labai už galimybė prisiliesti prie stebuklingos Circus de Soleil istorijos, kostiumų ir užkulisių. Ačiū labai MAC kosmetikos atstovams už rūpestį ir pakvietimą, aš likau sužavėta.



























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig