2017 m. birželio 20 d., antradienis

Come to the Dark side with CLEAR IMPROVEMENT™ ACTIVE CHARCOAL EXFOLIATING POWDER


Labas rytas, mano brangieji, manau vasarą labai svarbu daugiau dėmesio skirti veido odos priežiūrai, o ypatingai, odos valymui. Net normali veido oda nuo karčio ir saulės tampa riebi. Logiškai, būtent riebalai ir nešvarumai dažniausiai tampa spuogų ir inkštirų atsiradimo priežastimi. Būtent todėl vis ieškome veiksmingų priemonių, kuriuos ne tik gerai išvalytų poras, bet ir nesausintų, nei nesutrauktų odos. Šį kartą mano rankose CLEAR IMPROVEMENT™ ACTIVE CHARCOAL EXFOLIATING POWDER, tai juodos spalvos pudra skirta giliam odos valymui iš Origin's.







Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Powder 
Šveičiamoji veido pudra
Visų tipų odai.
Tobula švariomis poromis pasižyminti oda vos per 7 dienas! Vanduo aktyvina šią koncentruotą pudrą ir ji tampa kreminiu, putojančiu prausikliu. Itin gerai absorbuojanti bambuko anglis išvalo giliai į poras įsiskverbusius nešvarumus, purvą ir toksinus. O šveičiamoji formulė pašalina neveiklias, negyvas ląsteles. Oda tampa švelni, glotni ir visiškai atgaivinta.
Talpa: 50g






Mano nuomonė:

Manau būtent vasarą tokių stipresnių priemonių sezonas, ypač mano odai. Aš pasakysiu atvirai, aš giliai valančių priemonių naudoti pavasarį negaliu, mano dehidratuota oda tampa dar sausesne, todėl aš nerizikuoju. Vasarą iš sausos oda tampo mišri, spuogų vis gi atsiranda dėl riebalų perteklių T zonoje. Kas yra svarbu: drėkinti, naudoti tinkamas odos priežiūros priemones, prieš makiažą naudoti riebalų išsiskyrimą mažinančias priemones, na o svarbiausiai - tinkamai nuvalyti makiažą ir naudoti poras valančias kaukes. Labai apsidžiaugiau gavus juodos spalvos pudrą iš Origin's giliam veido valymui.  Mano įspūdžiai - priemonė tikrai neeilinė, įdomi, įpakavimas patogus, naudojasi netaupiai (bent jau man taip atrodo), kvapo neturi, odos nesausina. Kokia gi paslaptis? Bambuko anglis, kuris puikiai valo poras, nešvarumus ir toksinus. Po naudojimo poros ir veido oda atrodo akivaizdžiai švariau ir gaiviau, na o svarbiausiai - nėra sausos odos jausmo. Ar rekomenduoju? Net nežinau ką atsakyti, man priemonė patiko, tačiau kaina nėra maža, apie 30 EUR.

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig