2017 m. birželio 16 d., penktadienis

Light Blue Knee Ripped Jeans


Labas rytas, mano brangieji, geras oras sako man tik vieną, pagaliau bus labai daug madingų įrašų. Šiandien šnekėsime apie kelnių ir džinsų užsakymą per intrenetą. Jeigu labai lengvai ir paprastai perku sukneles, tai su džinsai kur kas sunkiau. Šiandien mano patarimai kaip neprašauti su dydžiais.



Visi mes puikiai žinome, kiniečių intrenetinių parduotuvių drabužiai būna pamažinti, ech, jie būna gerokai pamažinti. Kaip neprašauti? Tikrinti dydžių lentelę. Jeigu su suknele ar sijonu prašauti sunkiau, su džinsais labai lengva. Mane labai seniai vyliojo užsakyti džinsus, nes kaina ir kokybė tikrai gera. Ar prašoviau? Nuotraukose to nesimato, tačiau dydis galėtų būti kiek didesnis, iš kitos pusės užsakinėjau L, reikėjo imti XL, tada vaizdas būtų toks, kaip promo nuotraukose, o kol kas jie per daug aptempti.
Šnekant apie kokybę, ji labai gera. Pasakysiu dar daugiau, stebuklingai gera, kartais tokios kokybiškos ir kiek storesnės medžiagos mūsų parduotuvėse nesurasi. Būtent todėl manau, kad džinsai neprasitampys, o man reikės laikytis dietos ir mažiau valgyti. Noriu priminti, kad džinsai kainavo vos 14$ ZARA parduotuvėje per išpardavimą pirkau už 16 EUR, praplyšo labai greitai, net pati nustebau kaip. O čia net vos vietos, kurios praplėštos laikosi puikiai.
Aš džinsus derinu su nude spalvos aukštakulniais ir nude gėlėta palaidine. Būtent toks drabužių pasirinkimas idealiai tinka pasivaikščiojimams į miestą ketvirtadienio vakare, na o penktadienį reikia rinktis kiek puošnesnius drabužius.

Apibendrinant, pirkti ar nepirkti kelnių iš internetinės parduotuvės noriu pasakyti, pirkti, tik labai atidžiai rinktis dydį, kartais verta pasiimti kiek didesnį, negu mažesnį.








Džinsai -ROMWE
Rankinė -Yoshop
Palaidinė - Yoshop
Avalynė - RESERVED










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig