2017 m. birželio 21 d., trečiadienis

MAC BRUSHSTROKE LINER


Kas apie ką, o aš vėl apie MAC. Aš manau, kur kas smagiau ir lengviau rašyti ir pasakoti apie tai, kas patinka. MAC kosmetika jau seniai okupavo mano kosmetinę ir užvaldė širdį. Nieko nuostabaus tame nėra, kiekvienas iš mūsų ieško paprastų, gerų, lengvai naudojamų kosmetikos priemonių. Aš nenustoju kartoti, kad MAC kosmetika skirta profesionalams, tačiau gali būti naudojama namų sąlygomis, bet tam, kad rezultatas būtų būtent toks, koks yra promo nuotraukose, žinių ir patirties turėti reikia.
















Mano nuomonė:

Šiandien šnekame apie akių pravedimą iš MAC. MAC akių  makiažo asortimente yra kelios akių pravedimo rūšys: plunksnelė, gelis ir laineris. Aš noriu pasakyti atvirai, su gelio pravedimu terliotis neturiu noro ir laiko, reikia specialaus šepetėlio, procesas užtrunka, jeigu ilgai nenaudoji, priemonė gali greitai išdžiūti ir t.t. Aš už paprastumą ir prieinamumą, būtent todėl mano rankose juodos spalvos MAC laineris. Patikėkite, per savo bloginimo karjerą (jeigu galima taip pavadinti), išbandžiau labai daug akių pravedimų. Negaliu pasakyti, kad naudojau juos pastoviai, nes vis neišeidavo lygiai ir gražiai pravesti normalios linijos Dabar puikiai suprantu kodėl, nes priemonės buvo netinkamos. Kodėl MAC? Nes plunksnelė labai plona, dirbti su ja paprasta ir lengva, galima pravesti bet kokio plonumo liniją. Juodos spalvos pravedimo pigmentacija stipri, tačiau norint ypatingai juodos spalvos, teks pravesti liniją kelis kartus. Dar vienas dalykas, kuri turi paminėti, konsistencija - labai skysta, tačiau ir išdžiuna ant akies labai greitai. Mano patarimas: tam, kad makiažas ir akių pravedimas nepabėgtų, labai rekomenduoju naudoti akių šešėlių pagrindą, tik tada visas makiažas laikosi visą dieną. Jeigu vesti liniją nenaudojant akių makiažo pagrindo, pigmentas gali pabėgti už linijos kontūrą (viskas priklauso nuo akies vokų riebumo ir formos).
Ar man patiko? Tikrai taip. Jeigu naudosite, atsargiau uždarinėkite dangtelį, nes aš prispaudžiau kelis plunksnos plaukelius. Aišku, tai mano kaltė, tačiau teko gražiai apkirpti tam, kad plaukeliai nesimaišytų dirbti.

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig