2017 m. birželio 16 d., penktadienis

PUPA SUPER MILK SPRAY INTENSIVE TANNING SPF 30


Aš manau jau atėjo laikas papasakoti dar apie kitas, dėmesio vertas, saulės priežiūros priemones. Aš praeitais metais su savimi į kelionę pasiėmiau tik purškiamą PUPA priemonę. Ji buvo tikrai tobula, bet pasibaigė per kelias dienas (tiesą, naudojome ją su vyru kartu), todėl šiais metais apart PUPA su manim keliavo daugiau priemonių, bet PUPA taip ir liko viena iš favoritų.






Mano nuomonė:

Apie tai, kad eiti degintis po saulės spinduliais nerekomenduojama, aš sau sakyti nenoriu. Lietuvoje mes taip ištroškę saulės, kad džiaugiamės per atostogas kiekvienu saulės spinduliu, norime pagauti visą savaitę ir atvežti iki Lietuvos. Juokauju, aišku, tačiau labai rekomenduoju per atostogas nepamiršti apie saules priežiūros priemones. Mano rankose visiška PUPA naujieną, kurią gavau testavimui visai prieš kelionę. Tai daugiafunkcinis pienelis veidui ir kūnui, hnesukelia alergijos ir turintis labai malonų aromatą. Aš esu iš tų žmonių, kurie veidui naudoja kiek stipresnę apsaugą nuo saulės (jau nebe jauna, mimikos raukšlių ir taip daug, todėl rizikuoti nesinori, ir Jums nepatariu), na o kūnui kaip tik SPF30. Noriu pasakyti iš karto, pienelio pilnai užteks visoms atostogoms, net jeigu naudosite dviese, konsistencija maloni, nelipni, susigeria greitai. Tiesą, einant maudyti pastebėjau šalia savęs pabalusi vandenį, tikriausiai tai ir buvo mano pienelis. Būtent todėl noriu pasakyti, kad po maudynių geriau dar kartą papurkšti priemonės, taip tikrai nesudegsite, sveikata pirmoje vietoje.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, PUPA saulės priežiūros priemonės tobulos kokybės, vienos iš mano mėgstamiausių ir drąsiai rekomenduojamų kitiems. Noriu pasakyti apie dar vieną naujieną, purškiamą saulės priežiūros priemonė žmonėms, kurie turi daug tatuiruočių, esmė tame, kad tatuiruotės neišblunka nuo saulės spindulių, pienelis apsaugo ne tik nuo saulės, bet ir nuo išblukimo. Didelių tatuiruočių aš neturiu, patikrinti negalėjau, tačiau naujienos labai rekomenduoju ieškoti Kosmada ir Kristiana parduotuvėse,

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig