2017 m. birželio 3 d., šeštadienis

Summer Vibes


Labas rytas, mano brangieji, šiandien noriu pradėti nuo madingo įrašo. Šį kartą jūsų dėmesiui nuostabios Turkijos vaizdai, gėlės ir vasariška suknelė. Aš apie šią suknelę jau pasakojau bloge, bet buvo taip šalta, kad normaliai jos parodyti nepavyko, bandau padaryti tai dabar, juk suknelė tobula. prie suknelės priderinau ir basutės su kutais. Jos labai patogios ir stilingos, tinka tiek prie baltų džinsų, tiek prie ilgos boho stiliaus suknelės. Taip, taip, madingiausia tendencija, aišku, su spalvotais kutais, bet galu gale, reikia kiek išskirtinumo, aš užsakiau su mėlynais-rožiniais.
Žiūriu į nuotraukas ir galvoju, pasiimkite mane atgal. Tiesą, nuotraukos darytos man jau neįprastu būdu, telefonu. Tiesiog ėjome pasivaikščioti ir pamatėme nuostabius vaizdus, na kaip galima buvo nepadaryti kelias nuotraukas? Tai tiesiog ekspromtas, visiškas, bet manau tiktai pavykęs.









Suknelė - SheIn
Basutės - Yoshop
Akiniai- Yoshop
Rankinė - Gamiss









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig