2017 m. liepos 18 d., antradienis

Dress to Impress


Manau visos sutinkame, kad raudonos spalvos suknelės visada būna dėmesio centre. Mano suknelė atkeliavo dar prie Naujuosius, bet labai ilgai iškabėjo spintoje. Tokiai suknelei reikia progos, o progos vis nėra ir nėra. Pagaliau gavome pakvietimą į NYX apdovanojimus, kodėl gi ne, pagalvojau aš. Juolab, suknelė užima labai mažai vietos rankinėje, nesiglamžo ir reneikalauja vežtis ją ant pakabos. Kas gali būti geriau?
Iš tikrųjų, aš nusprendžiau kiek paįvairinti savo derinuką džinsine striuke (dažnai vasara Baltijos miestuose būna šalta, o kas ten žino, kada baigsis vakaras), priderinau nude spalvos aukštakulnius ir padariau žaismingą šukuoseną. Man buvo labai patogu,  drabužių derinukas buvo kaip tik laiku ir vietoje. Noriu pasakyti, kad tokio tipo suknelės (jeigu užsidėti solo) puikiai tinka šventėms, vestuvėms, gimtadieniams ir t.t. Mano dydis L, galėtų būti kiek mažesnis, kaina dabar ženkliai sumažėjo, nes išpardavimas. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, pati galvoju, gal nusipirkti švelniai žalios spalvos?







Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)

Suknelė - ZAFUL
Avalynė - RESERVED
Striukė - Humana Vintage
Rankinė -  Yoshop
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig