2017 m. liepos 12 d., trečiadienis

Ką nusipirkti iš MAC?


Vakar visai netikėtai į savo elektroninį paštą gavau Douglas parduotuvės naujienlaiškį, kur buvo parašyta apie 20% nuolaidą MAC kosmetikai. Atrodo, man tikrai nieko nereikia, štai kokį didelį turtą turiu. Visą vakarą analizavau MAC kosmetikos asortimetą, atrodo nieko nereikia, o kažkuo visgi norisi. Šiandien leisiu sau duoti Jums kelis patarimus, ką gi verta nusipirkti iš MAC.




Dauguma sako, kad purškiamas makiažo fiksatorius iš MAC  visų laikų 'must have'. Nežinau, nežinau. Pas mane ši priemonė atkeliavo labai seniai, o buteliukas dar net neįpusėjo. Tai reiškia tik vieną, neprilipo ir viskas. Vienintelis būdas naudoti šią priemonę, kuris man patinka, tai vietoje makiažo pagrindo. Taip, kreminė pudra tepasi lengviau ir atrodo natūraliau. Dauguma naudoja MAC Prime Prime Fix kaip šešėlių pagrindą, jis nepakeičiamas blizgiems šešėliams. Ar dažnai naudojate blizgius šešėlius? Aš ne, būtent todėl ir stovi šis gėris labai seniai. Ar rekomenduoju? Išbandyti verta, bet antrą kartą tikrai nepirkčiau.


Be jokios abejonės verta investuoti į MAC lūpų dažus. Pasirinkimas spalvų ir tekstūrų labai didelis ir paltus, kiekvienam pagal skonį. Mano favoritais jau seniai tapo MAC Retro Matte lūpų dažų serija, norisi supirkti visus atspalvius. Ką planuoju pirkti pati? Velvet Teddy atspalvį. Ką rekomenduoju jums? Jeigu yra galimybė, pirkti limituoto leidimo MAC lūpų dažus, tada spalvas lengviau atskirti, nes visi MAC lūpų dažų įpakavimai klasikinės juodos spalvos.
Mano rekomenduojami atspalviai: klasikinis raudonas - Ruby Woo arba Russian Red, raudonai oranžinis - Lady Danger, tamsiai bordo - Sin, ryškiai violetinis - Heroine, klasikinis nude - Velvet teddy and Kinda Sexy.

Negaliu nepaminėti ir skystu MAC Retro Matte lūpų blizgesių, jeigu norisi labai ryškių atspalvių, apžiūrėkite spalvų pasirinkimą. Blizgesiai labai pigmentuoti, nereikalauja pieštuko, išsilaiko ant lūpų visą dieną, tiesą, sausina lūpas. Vieniems patinka, kitiems ne, tačiau aš noriu pasakyti, tai mano atradimas. 


MAC Pro Longwear maskuoklis tapo pirma MAC makiažo priemonė, kuri atsidūrė mano kosmetinėje. Kai MAC stendas tik tai atsirado Lietuvoje, mane kaip blogerę pakvietė į nemokamą makiažą. Nepatikėsite, tačiau supirkau beveik visas makiažui naudojamas priemones, nes rezultatas man labai labai patiko. Bet tą dieną pirkau tik tai šį maskuoklį (tiesą kaina buvo vos 16 Eur, dabar kažkaip brangiau). Kodėl jis man taip patiko? Skysta konsistencija, stipri pigmentacija, puikiai tinka paakių maskavimui ir šviesinimui, naudojasi labai taupiai. Minusai - sausina paakių zoną, vizualiai atrodo nenatūraliai. Aš šį stebuklą naudoju tik proginiams makiažams ir esu be galo patenkinta. Mano kosmetinėje yra labai daug MAC maskuoklių, nuo paletės iki pieštuko, bet šis man patinka labiausiai.


MAC kreminių pudrų favoritas (čia tik mano nuomonė, reikia suprasti, visų veido oda skirtinga, todėl ir priemonės tinka skirtingos) - MAC Studio Fix. Aš turiu kelis atspalvius, kuriuos galima maišyti tarpusavyje ir gauti reikiamą atspalvį. Pudra labai gerai maskuoja, išsilaiko visą dieną (jeigu naudoti tinkamą birią pudrą makiažo fiksavimui). Minusai - gali kimšti poras, atrodo nenatūraliai, reikia labai kruopščiai nuvalyti makiažo likučius. Kodėl ir kam aš naudoju būtent MAC Studio Fix? Aš naudoju būtent šią pudrą visoms fotosesijoms ir renginiams, nes aš nemėgstu koreguoti veido atspalvio Photo Shop programa, aš noriu, kad makiažas pats iš savęs atrodytų gražiai, būtent todėl MAC, būtent todėl reikia kiek stipresnio maskavimo, būtent todėl mano pasirinkimas būtent toks.


Ar verta investuoti į MAC šešėlius? Aš manau vieno atspalvio šešėliai kainuoja kiek per daug, juos pirkti brangoka, o didelio kiekio tikrai neišnaudosi per visą gyvenimą, na nebent darote makiažą ne tik sau. Aš už šešėlių paletes, mano favoritė burbundiškų atspalvių paletė, bet šitoje vietoje viskas priklauso tik nuo jūsų norų ir mėgstamų atspalvių.


Labai ilgą laiką mano favoritu buvo garsusis MAC Soft and Gentle higlighteris, tačiau progresas nestovi vietoje ir mano rankose jau naujiena, MAC duochrome spindesio suteikiančios pudros. Mano kosmetinėje tik du atspalviai, tačiau labai norėčiau turėti dar kelis. Šį stebuklą (kitaip nepavadinsi) galima naudoti kaip šešėlius, kaip higlighetrį, o taip pat kaip pigmentą lūpų dažų atspalviui paryškinti. Aš nežinau, ar kolekcija liko parduotuvėje, nes tai buvo limituotas leidimas. Vienu žodžiu, jeigu rasite, būtinai pirkite.


Pabaigai apie tai, apie ką privalau pasakyti, tobuliausi ir geriausi blakstienų klijai. Jeigu klijuojate blakstienas, labai rekomenduoju.

O kaip gi kitos priemonės? Ar jos vertos dėmesio? Pvz blakstienų tušai, lūpų blizgesiai, skaistalai ir t.t. Šios priemonės netapo mano favoritais, taip, patiko, tačiau išskirtinumo nematau. Mano bloge labai daug atsiliepimų apie išbandytą MAC kosmetiką, todėl kviečiu skaityti ir atrasti ką nors sau.

Pabaigai noriu pasakyti, kad perkant MAC, būtina vadovautis savo norais, pojūčiais ir rezultatu. MAC kosmetika skirta profesionalams, tačiau gali būti naudojama namų sąlygomis. Prieš perkant būtinai išbandykite produktą, įvertinkite atspalvį dienos šviesoje, paprašykite mėginuko (kad išbandyti priemonę namų sąlygomis su jau turimomis priemonėmis). 

Gerų pirkinių....
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig