2017 m. liepos 16 d., sekmadienis

NYX OMBRE BLUSH


Labas rytas, mano brangieji, vėl teko atsikelti anksčiau, nes vakar su vyrų grįžome namo labai vėlai, didelio noro prisėsti prie kompiuterio nebuvo, nors drabužių derinuko nuotraukos gavosi labai gražios. Planas šiandienai toks: pabaigti įrašus, nufotografuoti dar kelias kosmetikos priemones, nuvažiuoti iki PC Panorama, apžiūrėti F4 sportinių drabužių parduotuvę. Žiūrėkite mano Isnta Story, bus tikrai labai įdomu. Pradėsime šiandien nuo NYX Ombre skaistalų, tai jau ne pirma tokio tipo kosmetikos priemonė mano kosmetinėje iš NYX, tik ši spalva man patinka kur kas labiau.







Ombre Blush
Skaistalai
Palepink savo skruostus švytinčiu spalvos pliūpsniu su mūsų Ombré Blush – naujaisiais dvispalviais skaistalais, įkvėptais madingos „ombré“ tendencijos. Šią kiekvienoje kosmetinėje būtiną grožio priemonę sudaro dvi viena į kitą pereinančios, tarpusavyje tobulai derančios šilkinės spalvos – atrodytų, jos tiesiog skirtos viena kitai.
Kaina: 11,49 EUR






Mano nuomonė:

Paskutiniu metu naudoju labai daug NYX kosmetikos priemonių, labiausiai patinka NYX antakių pieštukas (NYX powder pencil , spalva Ash Brown ir NYX akių šešėlių paletė Perfect Filter. Jeigu į NYX vakarėlį aš dariau kiek ryškesnį akių makiažo variantą, šį kartą ant akių irgi tie patys šešėliai, tik kiek įprastesnis variantas tinkantis fotosesijai.Noriu pasakyti, kad paletė puikiai tinka prie rudų akių, todėl drąsiai rekomenduoju įsigyti. Grįžtame prie skaistalų, kurie man labai patiko. Patiko švelnus persikinis atspalvis, patiko vos matomas 'glow' efektas, patiko lakoniškas juodas įpakavimas ir galimybė naudoti skaistalus keliais būdais. Aš naudoju tamsiausią atspalvį kontūravimui, šviesiausią kaip higlighterį. Šį kartą skaistalų kiek per daug, bet aš labai norėjau Jums parodyti atspalvį. Jis šiltas ir be galo gražus, puikiai tinka vasaros sezonui, tobulai atrodo ant įdegusios odos.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad NYX, tai ne tik ryškūs makiažai ir crazy spalvos, tai fantastiškos kokybės kosmetikos priemonės tinkantys kiekvienos dienos makiažui.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig