2017 m. liepos 20 d., ketvirtadienis

Smashbox SPOTLIGHT PALETTE


Labas rytas, mano brangieji, aš buvau šventai įsitikinus, kad jau seniai aprašiau šią nuostabią Smashbox paletę savo bloge, pasirodo, ne. Reikia skubiai taisyti padėtį, nes tai viena iš tobuliausių spindesio suteikiančių palečių.




Spotlight Palette
Spindesio suteikianti veido paletė
Paprastai naudojama, spindesio suteikianti paletė, kuria galite kontroliuoti blizgesį. Naudodami maksimalaus spindesio sluoksniu padengiančias 3 atspalvių pudras, drąsiai savo veidui suteikite kontūrą ir intensyvumą. Kiekvieno atspalvio pudra įsigeria į odą nepabrėždama nelygios odos tekstūros.
Kaina: 35,95 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt









Mano nuomonė:

Kiekvienas kosmetikos brandas turi savo 'perliukus', jeigu su Smashbox kreminėmis pudromis man susidraugauti visiškai nepavyksta, tai kontūravimo ir higlighterių paletės mano favoritai. Aš neseniai nusipirkau MAC Harmony veido kontūravimui, bet jį net negalima sulyginti su Smashbox, Smashbox kelis kartus geresnis variantas. Juokas, juokais, tačiau aš išnaudojau šaltą kontūravimo atspalvį beveik iki dugno. Šią vasarą Smashbox pristato dar vieną naujieną, higlighetrių paletę. Paletėje 3 labai intensyvūs atspalviai, kurie suteikia ypatingą švytėjimo efektą. Aš naudoju tik vieną spalvą, švelniai rožinę Crank It Up Pearl, kitos dvi labai labai ryškios ir pigmentuotos. Aš galiu pasakyti, kad panaudojus šias priemones, jūsų skruostai tikrai bus dėmesio centre, man, asmeniškai, labai patinka rezultatas. Spindėk, juk vasara.....
Apibendrinant noriu pasakyti, kad tai viena iš geriausių palečių mano kolekcijoje, labai rekomenduoju, nes spalvas galima naudoti ir vietoje šešėlių (kaip darau aš).

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig