2017 m. liepos 16 d., sekmadienis

Tie Shoulder Printed Sleeveless Sundress


Vakar vyras važiavo dirbti į Rokiškį, o aš važiavau kartu. Vilniaus vaizdai, kurie tinkantys fotosesijai, jau  nufotografuoti kelis kartus. Ne, aš nenoriu pasakyti, kad nebeliko vietų, aš noriu pasakyti, kad kartais norisi permainų. Pakeliui į Anykščius pamačiau šią nerealią vietą, sustojome trumpam padaryti kelias nuotraukas. Prisipažinsiu, velniškai bijau aukščio, todėl susikaupus ir stengiuosi nežiūrėti į apačią, nes nuo vandens srovės visas tiltas juda kaip gyvas.


Kada, kai ne vasarą, nešioti sukneles. Tai lengviausias ir gražiausias būdas apsirengti. Nereikia ilgai galvoti kas tinka prie suknelės, kaip suderinti su kitais drabužiais. Viskas labai paprasta - rankinė, avalynė ir kelios detalės (laikrodis, saulės akiniai, auskarai arba kaklo papuošalas). Pati labai nustebau gavus tokios geros kokybės suknelę iš www.zaful.com Mano dydis L, tinka puikiai (nešioju 38 įprastą). Suknelė pakankamai storos medžiagos, pasiūta kokybiškai, turi pamušalą (su juo kiek karštoka vasaros dieną), bet būtent jis puikiai išlaiko suknelės formą ir sijonas krenta labai gerai, nesi elektrina ir nelimpa prie kojų (kas man, yra labai svarbu). Suknelė susiryša ant pečių, turi užtrauktuką, todėl labai gražiai priglunda prie kūno ir išryškina figūrą. Ar rekomenduoju? Jeigu nešiojate 36-38 dydžius, tikrai taip.











Suknelė - ZAFUL
Rankinė - RESERVED
Akiniai - Yoshop
Laikrodis - Daniel Wellington
Avalynė -Yoshop
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig