2017 m. liepos 6 d., ketvirtadienis

Urban Decay NAKED SKIN SHAPESHIFTER ir UD PRO CONTOUR SHAPESHIFTER BRUSH


Geros išeiginės, mano brangieji, aš nusprendžiau vis gi kiek laiko skirti blogo rašymui, na o toliau keliausiu įamžinti kelis drabužių derinukus, nes gavau labai daug savo užsakymų ir nekantrauju tobulas sukneles parodyti Jums. 
Noriu pasakyti, kad labai laukiau UD vasaros kolekcijos, labai norėjau išbandyti du dalykus: higlighetrių paletę ir veido kontūravimo paletę. Iš pirmo žvilgsnio paletė labai pigmentuota ir super funkcionali.
















Mano nuomonė:

Paskutiniu metu UD nenustoja mane stebinti, tobulas dieninis kremas iš veido priežiūros linijos patinka net labai labai, kitas dalykas - akių šešėliai, kurie naudojami vos ne kiekvieną dieną. Šį kartą mano rankose kontūravimui skirtas šepetėlis ir kontūravimo paletė. Dievinu funkcionalias paletes, kur  viskas yra po ranka, kur galima pasiimti su savimi į kelionę vietoje dešimties priemonių ir sutaupyti vietos. 
Paletės įpakavimas labai gražus ir stilingas, didelis pliusas - panoraminis veidrodis. Paletėje yra kreminės ir pudrinės tekstūros priemonių skirtų veido kontūravimui ir maskavimui. Kreminių priemonių tekstūra nėra super pigmentota, tai labai gerai, paletę galės naudoti visi, o ne tik profesionalai. Pudrinės priemonės labai pigmentuotos, spalvos puikios, man labai patiko šaltai ruda. Labai seniai ieškau Smashbox paletės pakaitalą, MAC Harmony nepatiko, o UD kaip tik. Higlighteris jau nuotraukose spindi lyg žvaigždė, todėl čia svarbiausiai nepadauginti. Du kreminiai paakių korektoriai gali užmaskuoti net dideles mėlynes ir bemiegiais naktis, jie pigmentuori, nesubėga į raukšles ir išsilaiko visą visą dieną.
UD šepetėliai man labai patinka, jie kokybiški, tačiau jų kaina labai aukšta. Ar verta? didelis šepetėlius veido kontūravimui arba kreminei pudrai pirkti tikrai verta ir rekomenduojama, mano turimi patinka man labiau, nei Sigma. Šitas dvipusis man patinka kiek mažiau, nes aš mėgstu sudėti šepetėlius į vieną vietą, o šitas stovėti negali, bijau prispausti plaukelius. Bet po šio šepetėlio naudojimo supratau vieną dalyką būtinai nusipirksiu Optical šepetėlį kreminei pudrai nežiūrint į kainą.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad paletė tikrai tobula ir privalo būti jūsų kosmetinėje. Atlikti veido kontūravimą dar niekada nebuvo taip paprasta.

PR sample


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig