2017 m. rugpjūčio 14 d., pirmadienis

Floral Print Body from Zaful


Aš anksčiau labai skeptiškai žiūrėjau į bodžius, nes idėja nešioti glaustinukes man neatrodė tokia gera. Klydau, nes tai vos ne patogiausias drabužis, kuris atrodo tobulai tiek su sijonu, tiek su džinsais. 
Bodžiai, tai ne tik gražu, bet ir velniškai patogu. Nereikia galvoti, kaip atrodo tavo marškiniai arba megztinis, ar jie neišsikišo iš džinsų?  O kas gali būti baisiau, jeigu pasimato apatiniai? Aš manau tikrai niekas. Aš esu mačiusi tokių atveju, patikėkite, vaizdas verčia susimąstyti ir nepirkti per trumpų palaidinių arba per didelių apatinių. Juokauju. Glaustinukės sprendžia visas problemas, vienintelis dalykas, kurį noriu pasakyti, negalima pirkti per mažų bodžiukų, plius reikia labai atidžiai rinktis audinius ir medžiagas. Mano gražuolis bodis atkeliavo iš www.zaful.com, kai aš jį užsakinėjau, kaina buvo tikrai mažesnė, dabar jis kainuoja virš 20 dolerių, tai tikrai brangoka. Nors tai jau nebepirmas bodis mano drabužinėje, raštai, geltonos ir rožinės spalvų deriniai mane pakerėjo. Šį kartą derinu jį su vyriškais Lee džinsais, kuriuos radau Humana Vintage parduotuvėje Rygoje, plius priderinau ryškiai rožinius aksesuarus. Manau gavosi geras 'street style' pavyzdys su kiek vintažiniu poskoniu.







Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Bodis - Zaful 
su kodu ZAFULINSCX  taikoma papildoma nuolaida
Džinsai - Lee (Humana Vintage)
Rankinė - Mango
Avalynė - ZARA











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig