2017 m. rugpjūčio 14 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Ilgieji savaitgaliai mane veikia neigiamai, dvi išeiginės, viena darbo diena ir vėl viena išeiginė. Jokios logikos nėra, nors dauguma kompanijų nusprendė nedirbti, o pirmadienį atidirbti šeštadienį. Vienu žodžiu, blogeriams tokios taisyklės negalioja, kol vyras ruošiasi į darbą, aš spėjau nuforografuoti ir sutvarkyti nuotraukas, todėl jūsų dėmesiui savaitės anonsas.
Šią savaitę veiklos bus daugiau, penktadienį keliaujame į Dinner in the Sky į Rygą. Nors aš velniškai bijau aukščio, sutikau negalvodama. Ryga, mano antrieji namai, todėl tokios galimybės ir nuostabios kelionės aš praleisti tikrai negaliu. Laukite žinių, mano brangieji, juk iki penktadienio liko visai nedaug.


Šios savaitės planas toks:

Šnekėsime apie nuostabų NYX Professional Makeup naujienų pristatymą





Aš jau seniai išbandžiau, todėl skubu papasakoti ir Jums apie Kocostar plaukų kaukę


Nors man atrodo, ryškiai mėlyna ne mano spalva, jūsų dėmesiui gelinis Smashbox akių pieštukas


Tobulas It's skin serumas


Vyriški kvepalai mano kosmetinėje ne naujina, vieni iš geriausių, Opium klasika


Aussie sausas šampūnas nevertas nei mano, nei jūsų dėmesio, tačiau blogą atsiliepimą parašyti privalau, nes gaila pinigų


Beauty Talk rubrika grįžta į įprastą ritmą


Gaminsime kartu Jautienos steiką, pabandysiu pasidalinti savo atradimais ir kepimo technika

Naujienos:

Nei vienas  NYX Professional Makeup renginys neapsieina be dovanų, šį kartą naujienų tikrai labai labai daug, labiausiai man tiko ir patiko daugiafunkcinės makiažo priemonių paletės





Visai netikėtai gavau Kinetics nagų lakus. Nuoširdžiai sakau, pavasario kolekcijos lakais lakuoju nagus iki dabar, labai patinka spalvos ir rezultatas. Jau buvau pasiruošusi nusipirkti raudoną ir ryškiai rožinę spalvą iš vasaros kolekcijos (juk dabar Douglas yra nuolaidos) Visai netikėtai pašte paprašius pasižiūrėti ar nėra daugiau siuntinukų, gavau vieną didelį voką su Kinetics nagų lakais. Stebuklas? Tikrai taip.


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig