2017 m. rugsėjo 23 d., šeštadienis

Douglas Tinted Dry Shampoo


Gero šeštadienio ryto, mano brangieji. Dievinu tokius rytus, kai visi dar miega, tu atsikeli anksčiausiai, geros nuotaikos, rašai blogą ir geri rytinę kavą tyloje. Žiūrint pro langą suprantu, diena bus nuostabi, todėl skubėsiu pabaigti blogo įrašus ir keliausiu į miestą, reikia įamžinti drabužių derinukus, vakar dar gavau kelias siuntas. Manęs labai dažnai klausia apie sausus šampūnus, kuris yra geriausias. Patikėkite, po Batiste kitus bandyti labai sunku, dažniausiai atsiliepimai yra neigiami (nors ir Batiste ne visi variantai man patiko, pvz. original man per stiprus, palieka baltus miltelius ir plaukai jau neatrodo taip natūraliai). Šiandien jūsų dėmesiui Douglas sausas šampūnas su atspalviu, kuris užkariavo mano širdį ir vietą vonioje jau po pirmo naudojimo.





Sausas šampūnas su dažančiu efektu
Švarūs ir išpuoselėti plaukai vos per dvi minutes, kad ir kur būtumėte, – visai nenaudojant vandens! Palepinkite savo plaukus ypatinga, naujoviška priežiūros priemone. Šis nepaprastas sausasis šampūnas sugeria riebalų perteklių, užtikrina lengvumo, gaivumo pojūtį ir suteikia nuostabų įvaizdį be jokių matomų likučių. Puikiai prisitaiko prie jūsų plaukų spalvos, padeda atgaivinti plaukų šaknis.
Naudojimas:
  • Prieš naudodami gerai suplakite.
  • Laikydami sauso šampūno buteliuką 30cm atstumu purškite ant plaukų šaknų.
  • Pirštų galais masažuokite plaukus prie šaknų tolygiai paskirstydami šampūną.
  • Iššukuokite plaukus ir suformuokite norimą šukuoseną
Talpa: 150ml
Kaina: 3,99 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt





Mano nuomonė:
Aš esu labai skeptiška naujų sausų plaukų šampūnų atžvilgiu, dažniausiai man jie nepatinka, nes kaip ir sakiau, Batiste pozicija rinkoje labai stipri. Kodėl man patiko Douglas šampūnas? Nes jis su atspalviu, kaip jau supratote, mano turimas skirtas blondinėms. Nors ant rankos ir buteliuke spalva atrodo labai geltonai, ant plaukų to nesimato. Šampūnas puikiai pakelia plaukus nuo šaknų, gerai nudažo ataugusias šaknis, plius idealiai atlieka savo drarbą - sugeria riebalų perteklius. Aš jau įpratau jį naudoti pirmą dieną po plaukų plovimo vakare, kai laukia renginiai, o plaukams trūksta apimties. Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patiko, tai per pigus šampūno buteliukas. Jeigu purškiklis tobulas ir su juo problemų nebuvo, tai buteliuko dugnas vonioje nuo drėgmės pradėjo oksiduotis ir nudažė kriauklę. 
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, Douglas Tinted Dry Shampoo man laba labai patiko.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig