2017 m. rugsėjo 21 d., ketvirtadienis

Holika Holika Honey Sleeping Pack (Acerola) - naktinė kaukė


Sveiki, mano brangieji, mažas kas dabar prisimina, tačiau mano kelias kaip grožio blogerės prasidėjo būtent nuo atsiliepimų apie Azijietišką kosmetika supermama.lt forume. Prieš gerus penkis metus prasidėjo mano labai rimtas susidomėjimas Azijietiška ir Korėjietiška kosmetika, supratau, kad noriu ne tik bandyti, bet ir pasidalinti savo nuomone su kitomis merginomis. Vakar tvarkiau tiek namus, tiek spintą, tiek savo ksometinę, todėl spėjau apžiūrėti savo lentynos, be Korėjietiškos dantų pastos (kurią aš perku ir naudoju pastoviai) užsiliko keli BB kremai, bazės ir serumai), ne daug, tačiau geriausiu ir geriausių. Šiandien jūsų dėmesiui Holika Holika Honey Sleeping Pack (Acerola) - naktinė kaukė, kurią išbandžiau dar savo bloginimo kelio pradžioje.





Honey Sleeping Pack Acerola (90ml.) naktinės kaukės sudėtyje yra 20% medaus ir 20% Barbadoso vyšnių ekstrakto. Šios uogos pasižymi antioksidaciniu poveikiu, stiprina odos imunitetą, ramina bei mažina odos raudonį. Oda tampa švelni ir minkšta lyg aksomas.

Naudojimo būdas: 1. Naudoti ant nuvalyto ir toniku sudrėkinto veido. 2. Užtepkite reikimą kiekį ant veido 3. Ryte atsikėlus nuplaukite veidą šiltu vandeniu.






Mano nuomonė:

Laikas bėga, veido odos tipas ir naudojamos priežiūros priemonės keičiasi. Man kartais labai įdomu padaryti tokį eksperimentą: jeigu man labai labai patiko naudoti priemonę prieš du-penkis metus, išbandyti ją dabar ir pažiūrėti į rezultatą. Prisipažinsiu nuoširdžiai, tokį testą praėjo tik DIOR Show blakstienų tušas ir Guerlain Lingerie kreminė pudra. Šnekant apie veido priežiūros priemones, dauguma jau nebe tinka. 
Holika Holika Honey Sleeping Pack (Acerola) - naktinė kaukė tai Azijietiškos kosmetikos 'mast have'. Būtent Azijoje labai populiarios naktinės kaukės, tačiau jos ne tokios, prie kokių pripratome mes. Dažniausiai mano naudojamos naktinės kaukės riebios, gerai maitinančios ir drėkinančios. Azijietiškos kaukės lengvos, permatomos, nėra lipnios ir neriebina veido odos. Holika Holika arsenale kelios tokio tipo kaukės: Acerola (kaip pas mane), Blueberry ir Canola. Aš užsakiau su vyšniukais, nes per daug medaus nemėgstu, o su Acerola tinka riebiai ir probleminiai odai, logiška, kad tokia kaukė neturi palikti riebaus sluoksnio ir sumažinti raudonį.
Koks gi kaukės poveikis? Jeigu prieš penkis metus man kaukė labai labai patiko, dabar to pasakyti negaliu. Gal man jau reikia stipresnių priemonių nuo rauklių, o ne raudonio naikinimo? Vienu žodžiu,  kaukės tekstūra ir konsistencija neapsakomai maloni, kvapas tobulas, įpakavimas gražus. Kaukė tikrai patiks toms, kas turi riebią probleminę odą ir ieško sprendimo kaip tokią odą ne tik nuraminti, bet ir drėkinti.  Aš galiu tokią kaukę naudoti tik tam, kad jeigu ir taip gerai, blogiau nebus.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig