2017 m. spalio 20 d., penktadienis

OZO stilistės konsultacija ir figūros tipai


Lygiai prieš dvi savaites nusprendžiau sudalyvauti OZO stilistės konsultacijos laidoje, kur šnekėjome apie figūros tipus. Nors pati jaučiuosi taip, kad puikiai žinau apie paskutines tendencijas, kaip ir ką turėčiau pirkti parduotuvėje, kokie drabužių modeliai man patinka ir t.t. Išgirsti kito (profesionalaus) žmogaus nuomonė šį kartą buvo svarbu, nes niekada nesusimąstydavau apie savo figūros tipą, apie tai, kokie drabužiai galėtų paryškinti mano figūros privalumus ir paslėpti trūkumus.
Mes pradėjome nuo makiažo, kurį atliko Inglos parduotuvės merginos. Būtent todėl mano norimų išbandyti Inglot kosmetikos priemonių sąrašas toks ilgas dabar. Ar sunku filmuotis? Ne, kaip tik labai įdomu. Po antradienio tiesioginio eterio aš supratau vieną dalyką, noriu būti savimi, jau nebe noriu būti gražiu paveiksliuku be balso.Ttai gal atėjo laikas kažką filmuoti? Kaip galvojat?


Bet grįžtame prie mano figūros tipo, jis kvadratas. „Kvadrato“ formos moters figūra viršutinėje kūno dalyje atrodo stambi. Klubai panašios apimties kaip krūtinė, liemuo dažnai neišraiškingas, diafragma ir pilvas gali būti išsikišę. Paprastai platoki ir nuolaidūs pečiai. Tuo tarpu kojų blauzdos dažnai plonos. Siluetas iš tolo primena apvalų saldainį ant pagaliuko. Vienu žodžiu, aš 'saldainis ant pagaliuko'. Nors skamba labai juokingai, dalis tiesios tame yra, juk mano talija nėra super išryškinta, o  su riebalais, kurie kaupiasi pilvo zonoje, aš kovoju nuo paauglystės. Ne, aš nesu stora ir ne visas rekomendacijas galiu pritaikyti sau, reikia mokėti atrinkti ir mokėti išgirsti, o taip pat išmokti naudotis patarimais. Sutinkate?


Su stilistė Marija mes spėjome aptarti visas madingas šį sezoną tendencijas: nuo gyvūno rašto iki raudonos spalvos aulinukų. 


Aš manau džinsinės, kiek ilgokos, oversized tipo striukės su ryškiu kailiu šio sezono 'must have'. Mano turima raudona iš pirmo žvilgsnio labai sunkiai derinama, tačiau atnešus striukę namo supratau, wow, ji tinka bet kur ir bet kada.




Kvadrato tipo figūrai tinka 'drabužių sluoksniavimas'. Ar aš moku teisingai 'sluoksniuoti' drabužius? Ne. Ar aš sugalvočiau po paltu nešioti raudoną švarką? Galimai, bet tikriausiai ne. Ar aš sugalvočiau pasimatuoti tokio tipo kelnes? Ne. Bendrai drabužių derinukas atrodo nuostabiai, man labiausiai patiko kelnės, todėl nusipirkau tokio modelio, tiko šviesesnės spalvos.






Antras drabužių derinukas buvo jau visiškai kitoks: nude ilgos kelnės ir pilkas megztinis su ryškia, bordo spalvos, rankine. Atrodo išskirtinai ir naujoviškai (bent jau man).



Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad kartais reikia duoti iš pirmo žvilgsnio netinkantiems drabužiams galimybę ir galu gale pasimatuoti vieną ar kitą modelį.Nuoširdžiai rekomenduoju užsiregistruoti Stilisto konsultacijai čia, garantuoju, sužinosite labai daug įdomių dalykų ir pasimatuosite kalną visai 'netikėtų' drabužių modelių. Juk ruduo, geriausias laikas atsinaujinti.
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig