2017 m. spalio 16 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Labas rytas, mano brangieji, šiandien iš pat ryto jaučiuosi kaip stropi mokinė, kuri per savaotgalį sugebėjo puikiai atlikti savo darbą ir pirma bėga pas mokytoją, juk kiekvienam reikia įvertinimo. Vienu žodžiu visą savaitgalį dirbau, fotografavau, dariau makiažus ir tvarkiau nuotraukas. Ar esu laiminga? Be galo, tikriausiai pagavau įkvėpimą, todėl reikia nesustoti vietoje, o judėti į priekį.

Kas apie ką, o aš vėl apie MAC. Šį kartą mano rankose labai gražus lūpų dažas ir Metalinių lūpų dažų kolekcijos. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo juodas, bet iš tikro, tai nuostabiausias chamelionas.



Buvo blogas oras, todėl teko fotografuoti namų sąlygomis. Ką? Teisingai, makiažus. 


Cartier kvepalai buvo net man naujiena, ar pavyko surasti savo kvapą pasakosiu jau netrukus.


GlamGlow, mano meilė po pirmo panaudojimo


Pasidalinsiu savo nuomone apie Vichy Slow Age veido priežiūros priemones



Naujienos:


Labai apsidžiaugiau gavus Maybelline matinius lūpų blizgius, jie atrodo OMG kaip tobulai. Puikiai žinote, matiniai lūpų dažai, serumai ir fluidai mano 'must have'



Maybelline skaistalų paletė


Kaip gaila, kad pas mane pasibaigė L'oreal True Match kreminė pudra, nes atkeliavo šios serijos mineralinės pudros ir maskuokliai.


Pasinaudojau nuolaida ir padariau užsakymą iš www.topbeuaty.lt parduotuvės



Tokie įrašai laukia jūsų mano bloge šią savaitę,

Ačiū, kad skaitote,
Geros darbingos savaitės.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig