2017 m. lapkričio 20 d., pirmadienis

QooQoo fashion (Riga Fashion week)


Gero vakaro, mano brangieji, vakariniam skaitymui paruošiau Jums įrašą apie QooQoo fashion naują kolekciją, kuri buvo pristatyta per Riga Fashion week. Aš jau supratau, kad tiesiog podiumo nuotraukos, didelio įspūdžio niekam nedaro, todėl spėjau apsilankyti QooQooška studijoje Rygoje ir apžiūrėti visus naujos kolekcijos modelius iš arčiau.

Žaisminga nuotaika, ryškios spalvos, linksmi užrašau, neįprastai išsiuvinėtos detalės, paprastos formos - būtent tokie epitetai ateina į galvą išgirstant pavadinimą QooQoo. Kūrėja ir dizainerė Alyona Bauska išreiškia norą sukurti drabužius žmonėms, kurie kasdien siekia individualumo ir yra drąsūs, svarbiausiai, kad drabužis ir užrašas ant jo įkvėptų ir taptų ironišku.

Produkcija QooQoo yra išskirtinė - drabužiai gaminami atsižvelgiant į žmones ir aplinką. Audiniai gaminami Europoje, o drabužiai yra siuvami Latvijoje, ES, sąžiningomis darbo sąlygomis.

Visi audinio atspaudai yra pagaminti naudojant vandens spalvas. Daugumą drabužių lengva rūpintis - mes garantuojame, kad spaudiniai nebus lengvai išplauti.

Ką noriu pasakyti aš? Juk mačiau kolekcijas 4 sezonus iš eilės. Man labai labai patinka išskirtinumas ir dizainerės ironija, užrašai traukia akį ir tampa tavo pagrindinė drabužių derinio dalimi. Būkime realistais, drabužiai skirti jaunimui, tačiau ir aš kiekvienoje matytoje kolekcijoje galėdavau rasti tai, ką labai norėčiau dėvėti pati. Šį kartą mano svajonė išsipildė, bet apie tai kiek vėliau, žiūrime į naują Pavasario kolekciją. Tiesą, parduotuvėje galima rasti ir best seller'iais tapusius modelius.

Pavasario kolekcijoje dominuoja pastelinės spalvos ir labai malonios kūnui medžiagos. Pagaliau ir aš supratau, kad mada turi būti ne tik išskirtinė, bet ir kokybiška, bei patogi, pritaikyta kiekvienai dienai ir aktyviam laisvalaikiui. Galiu pasakyti drąsiai, kiekvieną QooQoo modelį galima priderinti prie savo turimų drabužių labai lengva.













Negalėjau neparodyti kaip dizainerė stilizuoja savo drabužius per madingą pristatymą. Aš manau būtent tai, turi tapti jūsų įkvėpimo šaltiniu.....















Pasakysiu nuoširdiai, man QooQoo drabužiai ir šmaikštūs užrašai labai artimas dalykas, nes visada maniau, kad drabužis turi pasakyti apie jūsų kiek daugiau, nei sugebėjote pasakyti patys.

Daugiau informacijos čia:

Priminsiu, kad patikusį modelį galima nusipirkti internetinėje parduotuvėje, dydžiai kiek pamažinti, mano suknelė L dydžio, man tiko puikiai, nors nešioju 36-38. 


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig