2017 m. gruodžio 17 d., sekmadienis

Tom Ford style babe


Pagaliau užsakyti Tom Ford akiniai iš http://www.optikospasaulis.lt mano rankose. Ne, tikrai nepraėjo labai ilgas laiko tarpas tarp užsakymo ir gavimo, tiesiog noras juos turėti buvo dar didesnis. Pagaliau po darbo prie kompiuterio aš nejaučiu akių nuovargio, mano akys puikiai jaučiasi ir aš galiu dar daugiau dirbti vakarais ir naktinis. O ką daryti, juk Kalėdos, tai tas metas, kai nieko nespėji Absoliučiai. Sakote kitaip? Tai kodėl visos parduotuvės pilnos likus kelioms dienom iki Kalėdų? Teisingai, nes mes vis bandėme visus spėti ir padaryti tai, ko nesugebėjome per metus.

Po pristatymo Kristianoje ketvirtadienį, mes spėjome dar įamžinti mūsų drabužių derinius. Mano kaip niekada sulaikė labai daug komplimentų iš visų. Taip, aš pasistengiau ir padariau daugiau, nei galėjau. Drabužiai labai ryškūs ir charizmatiški, kiekvienas savotiška 'žvaigždė' ir galėtų groti solo. Sonia Rykiel liemenė nepasakomo grožio, puikiai dera prie vyriškų marškinių, o vainikuoja visą įvaizdį Tom Ford akiniai. Madingo žurnalo redaktorė, ne mažiau.... ;-)









Akiniai - TOM FORD (http://www.optikospasaulis.lt)
Noriu priminti, kad nustebinti savo artimuosius labai paprasta, galite jiems padovanoti "Optikos Pasaulis" dovanų kuponą, jie patys išsirinks sau tinkamus akinius. Kas gali būti geriau, nei pradėti naujuosius su naujais vardiniais akiniais?


Marškiniai - Brioni
Liemenė - Sonia Rykiel
Rankinė - Coccinelle
Avalynė - Asos
Pirštinės - Bershka
Laikrodis ir apyrankė - Daniel Wellington

Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig