2018 m. sausio 20 d., šeštadienis

Svarbiausias akcentas



Labai nuoširdžiai norėjau šiandien pasakoti apie tobulą paltą ir aukštakulnus, net pažiūrėjus pro langą supratau, ne pagal orą pasirinkta tema, todėl šnekėsime apie ryškius akcentus. Visi puikiai žinome, daugelio madingų blogerių svajonė - Furla Metropplis rankinė. Kai pinigai sutaupyti, lieka atsakyti tik į vieną klausimą, kokios spalvos rankinę pirkti. Dauguma išsirenka juodos arba nude spalvos, taip lengviau derinti ir visas dėrinukas atrodo klasiškiau. Tikriausiai aš, būčiau ne aš, jeigu aš nenusipirkčiau ryškesnio atspalvio rankinę ir pasakysiu nuoširdžiai, nepasakomai džiaugiuosi savo sprendimu.

 Pilnai sutinku, kaip aš sakau 'debiškus patarimus' galima duoti tik tada, kai pati taip darai ir pati būtent taip derini drabužius. Be galo kvailai atrodo patarimai, kai konsultantas arba stilistas pasakoja apie ryškius akcentus ir pastelinius atspalvius, o jo drabužių derinukai dažniausiai balta palaidinė ir tamsių atspalvių apačia.
Mano drabužinėje labai daug rankinių, tai nėra vienos rankinės liga, kai nusiperki ir negali nustoti nešioti. Tikrai tai ne ta istorija, nors pastebėjau, vertinant savo paskutinius drabužių derinukus, aš šią ryškiai raudoną rankinę galiu priderinti beveik prie visų įmanomų drabužių. Rimtai. Nesvarbu kokios spalvos drabužiai, nesvarbu, ar tai juoda klasikinė suknelė arba vintažiniai džinsai, ši rankinė tinka idealiai. 
Šiuo metu galvoju, kokios spalvos nusipirkti dar vieną Furlą rankinę? Protas sako, kad reikia imti juodą, bet taip norisi geltonos arba ryškiai mėlynos, juk vasarą jau ne už kalnų.








Paltas - Ralph Lauren
Rankinė - Furla
Akiniai - Tom Ford (www.optikospasaulis.lt)
Džinsai - Levi's
Avalynė - Asos
Megztinis - Ralph Lauren Sport

Nuotraukos : Sandra (http://www.kurmanoraktai.lt)









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig