2018 m. kovo 17 d., šeštadienis

NYX Professional Makeup Powder Puff Lippie Cream


Gero šeštadienio, mano brangieji, aš vis dar darbingos nuotaikos, todėl galime pradėti nuo atsiliepimų apie labai seniai išbandytas kosmetikos priemones, viena iš tokių NYX Professional Makeup Powder Puff Lippie Cream. Man labai pasisiekė, nes aš gavau du mano mėgstamus ir dažniausiai naudojamus atspalvius: nude ir tamsiai bordo. Ar patiko? Nors iš pirmo žvilgsnio priemonės atrodo labai neįprastai, labai patiko tiek atspalviai, tiek idėja, tiek panaudojimo galimybės.





Suraukite ir papudruokite savo lūpas! Naudojant pagalvėlės aplikatorių mūsų naująjį Powder Puff Lippie Powder Lip Cream tepasi lyg putėsiai ir sukuria miltelių švelnumo užbaigimą. Sukurkite spalvą iš aštuonių gyvybingų atspalvių - nuo šilto persiko iki tikrosios raudonos, ir nuo karštos rožinės iki vėsios slyvos spalvų - neatsispiriamai išvaizdai išgauti.

GERIAUSIAI TINKA:
Visiems odos tonams
Apsėstiems grožio
Kasdieniniam naudojimui

Spauskite tūbelę, kol ant aplikatoriaus pasirodys spalva. Braukite tiesiai ant lūpų.










Mano nuomonė:

Aš visada nuoširdžiai už matinius lūpų dažus ir blizgius, bet pudros pavidalo kremas? Nežinau, man skambėjo labai labai keistai. Esu blogerė, todėl išbandyti turėjau, juolab spalvos buvo labai gražios ir tikrai 'mano'. Atidarome ir matome aplikatorių, reikia paspausti ant tūbelės tam, kad priemonė pasiektų aplikatorių ir galima būtų dažyti lūpas. Smagu, kad kiek nespaustum, perteklių vistiek nėra, labai patiko kreminė NYX Professional Makeup Powder Puff Lippie Cream tekstūra, kuri neparyškina šerpetojimų. Mano lūpos buvo labai labai sausos nuo vėjo ir peršalimo, niekas net nepastebėjo to, nes kremas puikiai sulygino viską. Stebuklas? Tikrai taip, bet man patinka tokie stebuklai. Kas buvo svarbiausiai? Ar priemonė neišdžiūva, jeigu jos nenaudoti gana ilgą laiką? Ne, tikrai ne, papaudus ant tūbelės kiek stipriau, priemonė kaip nauja ir viskas veikia puikiai. Vienas minusas - dėl didesnės formos aplikatoriaus, tamsesnius atspalvius būna kiek sunkiau užtepti ant lūpų be veidrodžio ir pieštuko, o nude ir šviesios spalvos tikrai liuks, be problemų ir bet kur. Spalva ant lūpų išsilaiko gana ilgai, apie 4-5 valandas, todėl galiu rekomenduoti drąsiai. NYX Professional Makeup Powder Puff Lippie Cream patiks visiems, kas nori matinių, tačiau ne Sacharos dykumos lūpų.

PR sample













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig