2018 m. balandžio 21 d., šeštadienis

BOBBI BROWN Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF 15


Kaip aš nemėgstu rašyti blogų atsiliepimų, nežinau kodėl, atrodo nekalta nei aš, nei mano veido odą, nei šepetėliai, nei gamintojas, kad kreminė pudra visiškai netinka mano veido odai. Vienu žodžiu, apie Bobbi Brown naujiena labai daug atsiliepimų, dauguma gerų, tačiau aš niekada nemeluoju savo skaitytojams ir sakau tiesa, tokio baisaus rezultato ant savo veido jau seniai nesu mačiusi.






Ilgai išliekantis makiažo pagrindas su SPF 15

Ilgai išliekantis makiažo pagrindas, vidutiniškai arba visiškai maskuojantis, jei užtepsite storesniu sluoksniu; jis neapsunkina odos, leidžia jai kvėpuoti ir suteikia natūralų matinį atspalvį. Puikiai tinka normaliai ir riebiai odai.

Kur pirkti: Douglas




Mano nuomonė:

Bobbi Brown kosmetikos priemonės man labai labai patinka, nuostabūs skaistalai, veido kremai, blakstienų tušai. Ar esu bandžiusi kremines pudras? Ne, nesu. Tačiau žinau, kad Bobbi filosofija tokia, veidas turi atrodyti natūraliai. Labai apsidžiaugiau gavus naują BOBBI BROWN Skin Long-Wear Weightless Foundation kreminę pudrą testavimui, juk gamintojas žadėjo tobulą maskavimą, natūralios odos efektą ir matinį finišą. Atnešus pudrą namo, pradėjau internete ir instagrame matyti gerus atsiliepimus, wowww, galvojau, kaip fainai, man irgi patiks. Nei velnio, nepatinka, tokio baisaus rezultato ant savo veido aš jau seniai nesu mačiusi. 
Taip, sutinku, tobulas stiklinis buteliukas, patogus dozatorius, stilingas įpakavimas, čia pliusai ir pasibaigia. Mane nuo pirmų sekundčių pradėjo erzinti pudros kvapas, jis yra labai švelnus, alia žolėlių, jeigu patinka, nuostabu. Aš esu labai kantri ir lojali kvapams, bet šitas visiškai ne mano. Kreminės pudros konsistencija gana skysta, tepasi maloniai, pigmentuota, maskuoja vidutiniškai, tačiau pirmas įspūdis yra wow, atrodo veidas atrodo tobulai. Pabaigi makiažą, panaudoji maskuoklį ir pasižiūri į veidrodį dar kartą... pudra patamsėja, bet nieko baisaus, būna, ateis vasarą, viskas bus kaip ir gerai. Mašinoje visada žiūriu kaip atrodau, atidarius veidrodėlį net išsigandau.... Pudra akivaizdžiai patamsėjo, labai stipriai matosi ant veido, nueina nosies zonoje gabalais. OMG, net išsigandau, gerai, kad mašinoje turiu servetėles, nuvaliau makiažą ir pagalvojau, kažką darau ne taip, reikia gal geriau paskirstyti pudrą su Beauty Blender kempine. Nepadėjo, visiškai.... Pudra dingsta nuo veido neatsisveikinus (bandžiau įvairias pudras ir makiažo pagrindu), paryškina poras ir sausas vietas (nors pas mane sausų vietų ir nėra). Vienu žodžiu, ne mano produktas ir viskas, bet tai nereiškia, kad tai negali būti tobula kreminė pudra jums, juk visi mes labai labai skirtingi.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig