2018 m. balandžio 13 d., penktadienis

Reserved I LOVE YOU CINDY


Madingų renginių šią savaitę tiek, kad kartais net sunku apsispręsti kur važiuojame ir ką norime pamatyti. Vakar mes spėjome apsisukti per dvi kolekcijas pristatymus, todėl telefonas ir atminties kortelė tiesiog plyšta nuo nuotraukų. Pradėsime nuo Polhem ir Reserved I LOVE YOU CINDY kolekcijos.


Man labai patiko mano bendradarbiavimas su Reverved, tobulos kolekcijos, labai didelis pasirinkimas, daug spalvų ir skirtingų drabužių modelių, plius visi drabužių modeliai aktualūs, madingi ir juos labai lengva derinti. Svarbu neužmiršti apie prieinamą kainą ir internetinę parduotuvę. Vakar Polhem ir Reserved pristatė naują pavasario vasaros kolekciją, man labai patiko avalynės pasirinkimas, o baltos spalvos bateliai su metaliniu kulnu tikrai atsiras mano drabužinėje. Negaliu nepaminėti ir švarkų, bei suknelių. Vienu žodžiu, mano rekomendacija, apsilankyti Reserved parduotuvėje ir patiems susipažinti su kolekcija, o aš kaip orientyrą pasidalinu keliomis nuotraukomis ir vakar dienos pristatymo...


















Vieta: Polhem PR



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig