2018 m. gegužės 13 d., sekmadienis

Clinique Moisture Surge 72H Drėkinamas kremas veidui


Niekada anksčiau nenaudojau drėkinamųjų kremų, nuoširdžiai galvojau, kad šaukštai jau po pietų ir mano odos drėkinimo traukinukas jau seniai nuvažiavo, nes reikia stipresnių stangrinamųjų priemonių, kurios kovoja su raukšlėmis, neleidžia atsirasti naujiems ir patempia veido ovalą. Gamintojai siunčia beveik visas naujienas, todėl teko išbandyti (na o kaip kitaip parašyti atsiliepimą) Clinique Moisture Surge 72H naujieną, galiu pasakyti, kaip naktinė kaukė - TOBULAS.





Moisture Surge 74H
Drėkinamas kremas veidui

Nuo šiol Jūsų oda gali jaustis komfortiškai net 72 valandas. Naujas patobulintos formulės drėkinantis odą kremas leidžia išlikti drėgmei Jūsų odoje ilgiau – 72 valandas. 152% padidina drėgmės kiekį odoje, kas leidžia netgi nusiprausus nejausti tempimo bei išsausėjimo








Mano nuomonė:

Kas iš mūsų nežino apie Clinique? Manau visi matėme žalios spalvos buteliukus parduotuvėje. Kodėl man patinka Clinique? Jis labai neutralus, nesukelia alergijos ir aiškia skirtas tam tikram veido tipui, apie ką pasako skaičiukai ant įpakavimo. Clinique Moisture Surge 72H naujiena drėkinamasis kremas tinka visų tipų odai, kaip teigia gamintojas idealiai drėkina ir padidina drėgmės kiekį. Nežinau kodėl, bet atėjus karščiams mano oda pradėjo išsausėti (tikriausiai tai kondicioneriai). Sausas pasidarė ne tik kūnas, bet ir veido oda, ko jau seniai nebuvo. Visi puikiai žinome, kur sausa oda, ten ir raukšlės. Būtent todėl pradėjau naudoti jau nebe stangrinamuosius serumus, o drėkinamuosius kremus. Kitas dalykas - aš nenoriu riebaus ir sunkaus kremo, juk vasara, visiškai nesinori perkrauti savo veido. Norisi gelinės tekstūros kremo, kurio poveikis būtų toks pat geras ir ilgalaikis, kaip ir po sunkaus maitinamojo. Manau Clinique Moisture Surge 72H būtent toks variantas. Labai patiko švelni konsistencija, kremas susigeria akimirksniu. Man labiausiai patinka jį naudoti kaip naktinę veido kaukę, užtepi kiek storesniu sluoksniu ir palieki visai nakčiai. Iš ryto veido oda labai gaivi, net nusiprausus ryte nesijaučia odos tempimo. O aš galvoju, kodėl man pradėjo taip patikti mano turimi prauskliai, net kurie nepatiko iki šiol... ;-)
Ar rekomenduoju? Taip, jeigu ieškote švelnaus ir efektyvaus odos drėkinimo.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig