2018 m. gegužės 24 d., ketvirtadienis

Estee Lauder Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor


Labas rytas, mano brangieji, įdomu, koks Lietuvoje oras? O čia taip smagu, kad visiškai nieko nesinori, ypač galvoti apie darbą, bet nepabaigtų darbų liko labai daug, todėl nori nenori, o kažką daryti reikia. Šiandien jūsų dėmesiui naujieji Estee Lauder Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor, kuriuos jau mačiau parduotuvėse. Gamintojas siūlo vieną blizgesių liniją ir skirtingas tekstūras: vinyl, metallic ir matte. Tikriausiai nereikia sakyti, kad man labiausiai patiko matiniai atspalviai ir jų tekstūra?






Atraskite naujų Pure Color Envy skystų lūpų dažų kolekciją – maksimaliai pritaikytą Jūsų poreikiams, tryjų skirtingų ivaizdžių.



Lūpas mylinti formulė

Sudėtiniai šio lūpų dažo ingredientai, leidžia Jūsų lūpoms jaustis itin komfortiškai. Įkapsuliuota hialurono rūgštis drėkina, apsaugo ir puoselėja lūpas.



Matiniai: Liquid Matte

Suteikia vispusišką matinį atspalvį. Besvoriai, ilgai išliekanti formulė, itin prabangus ir intesyvus pigmentas leidžia lūpų dažams išlikti net 8 valandas.



Metalizuoti: Liquid Metallic

Prabangus metalo įvaizdis ant Jūsų lūpų. Tai labai drėkinantys, intesyvaus atspalvio lūpų dažai. Jų sudėyje esantys žėrinčio perlo dalelytės suteikia nepakartojamo spindesio. Suteikite Jūsų lūpoms prabangos.



Aksominiai: Liquid Vinyl

Tai nauja aksominių lūpų dažų karta. Spindesys, minkštumas, lengva tekstura. Jūsų lūpos atrodys putlesnės ir pilnesnės.









Mano nuomonė:

Aš vis galvoju, ar man fiziškai galėtų patikti kokie nors vinyl ar blizgūs lūpų blizgesiai? Manau nelabai, nebent tai nude spalvos klasika arba labai lengva tekstūra su blizgučiais ir vos matomu atspalviu. Matinės tekstūros visiškai mane sugadino, juos naudoju pastoviai, nes spalvos gražios, o rezultatas išsilaiko ant lūpų nuo ryto iki vakaro.
Estee Lauder Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor išbandyti ir įvertinti buvo labai daug, vienas iš tobuliausių nude spalvos lūpų blizgesių (ne matinis) gyvena mano kosmetinėje jau labai ilgą laiką ir nenuleidžia savo pozocijų, nes geresnio nesu radusi. Jau matote iš nuotraukos, kad mano mėgstamiausiu tapo ryški fuksija, kuri idealiai atrodo prie mano mėgstamų suknelių ir kostiumėlių. Gal man ryškios fuksijos spalvos liga? Nes man taip patinka, kad aš vis perku ir perku tokio atspalvio drabužius, logiška, prie jų naudoju tik vieną blizgesį. Pasakysiu atvirai, anksčiu naudojau MAC, bet dabar mano favoritai Estee Lauder, nes jie mažiau sausina lūpas ir išsilaiko taip pat gerai, kaip profesionalūs MAC. Blizgios tekstūros visiškai ne mano istorija, nes spalvos, gautos testavimui, buvo labai ryškios, o tikrinti savo dantis kas kelias sekundes noro nėra. Patikėkite, tikrinti ir valyti reikės pastoviai, dar kelis kartus Jums tai pasakys aplinkiniai, kas visiškai išveda iš proto. Netikėtai patiko Vinys tekstūra, nors aš turiu tik vieną blizgį, o spalva ryškiai ne mano, man jis patiko. Aš manau jis idealiai tiks rudens sezonui, nes būtent rudeniui mano drabužių pasirinkimas toks.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad savo preferencijas pakeisti labai sunku, todėl gamintojas vis stengiasi išleisti ir patobulinti jau turimas formules. Aš manau, kad Estee Lauder Pure Color Envy Paint-On Liquid LipColor vienos iš tobuliausių rinkoje, todėl drąsiai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems. 

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig