2018 m. gegužės 18 d., penktadienis

Schwarzkopf Professional OIL Wonder Barbarry Fig


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau aš atsigavau nuo peršalimo. Ohhhh, kaip sunku dirbti, kai tavo galva pilna ne nuo minčių, o nuo snarglių. Aš sugebėdavau nueiti į kelis renginius, dar kelių vakarinių teko atsisakyti, nes jau buvau visiškai nepajėgi. Labai smagu, kad pagaliau galiu grįžti prie normalaus blogo rašymo, šiandien jūsų dėmesiui pasakojimas apie Schwarzkopf Professional OIL Wonder Barbarry Fig plaukų aliejuką.









Mano nuomonė:

Aš ir toliau testuoju Schwarzkopf Professional plaukų priežiūros priemones, greitų atsiliepimų aš rašyti nenoriu, juk rinkoje tiek plaukų priežiūros priemonių, tik spėk rinktis, o mano rekomendacija turi svarią galią, todėl norisi, kad nebūtų nusivylimų. Man labai patinka visokie plaukų kremai, purškikliai, aliejai, aš be jų nelabai įsivaizduoju savo plaukų gyvavimo ciklo. Jau žiūriu į nuotraukas ir suprantu, mano naudojamos priemones duoda savo pirmus rezultatus. Anksčiau mano plaukai buvo labai silpni ir trumpi, dabar jau galima sakyti ilgi ir atrodo padoriai. Grįžtant prie Schwarzkopf Professional OIL Wonder Barbarry Fig aliejaus noriu pasakyti, kad gamintojas rekomenduoja jį naudoti turint sausus, trapius ir lūžinėjančius plaukus. Aliejaus buteliukas labai gražus ir stilingas, pompa patogi. Aš naudoju du paspaudimus ant šlapių plaukų ir vieną paspaudimą ant plaukų galiukų baigiant šukavimą ir plaukų džiovinimą. Aš turiu visus aliejaus variantus, šitas vienas iš lengviausių, todėl jis nepasunkina ir neriebina plaukų, aišku, padauginti nerekomenduojama.
Apibendrinant noriu pasakyti, jeigu svajojate apie gražius plaukų galiukus, reikia neužmiršti apsilankyti pas kirpėją ir pasirinkti tinkamą papildomą priemonę jūsų papildomai plaukų priežiūrai.

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig