2018 m. gegužės 23 d., trečiadienis

Urban Decay Distortion Eyeshadow Palette


Labas rytas, mano brangieji, kokios gi gali būti atostogos be pilnų lagaminų drabužių, fotografavimo ir blogo rašymo? Po skrydžio aš jau išsimiegojau, skanaus maisto paragavau ir planuoju fotosesijas, o kol kas mano labai trumpa Urban Decay Distortion Eyeshadow Palette apžvalga.





Viršutinėje eilutėje esančius šešėlius galite tepti ant bet kurios kitos spalvos šešėlių. Pastebėsite, kad jie iš karto pavirsta tolygiai pereinančiais atspalviais.
Tai anaiptol ne įprasta šešėlių paletė. Spalvas išdėstėme vertikaliai, po tris. Galite jas naudoti kartu arba derinti su kitomis ir kurti savus unikalius atspalvius. Paletę sudaro 10 atspalvių tradiciniai šešėliai ir 5 transformuojamieji šešėliai – derinių variacijos beribės.





Mano nuomonė:

Na ką jau čia ir pasakysi, nesusidraugavau. Kodėl? Nežinau, dievinu visas turimas UD paletes, jos tobulos, pigmentuotos ir labai gražios. Šį paletė tikrai nėra išimtis, spalvos ryškios, įpakavimas traukiantys akį parduotuvėje, bet nenaudoju. Nenaudoju ir viskas. Aš bandžiau derinti spalvas vertikaliai, kaip pataria gamintojas, po tris. Rezultatas man nelabai patinka, nes visos spalvos blizgios, aš, tikriausiai, įpratus naudoti matinius šešėlius spalvų perėjimui, taip makiažas atrodo gražiau ir tvarkingiau. Padėjau paletę į savo kosmetinę, pastebėjau, kad naudoju spalvas tik solo, mano mėgstamiausia Blur (švelniai rožinis chamelioninis atspalvis, kuris tinka tiek akims, tiek vietoje higlighterio). Old Smoke vienas iš tobuliausių šešėlių vakariniam makiažui derinant kartu su labai pigmentuotu juodu Blackout. Hot Box rankos irgi pasiima solo arba kaip akcentą ant voko naudojant perėjimui oranžinės spalvos šešėlius. Gal aš nesu išradinga? Gal blizgios oranžinės ir rožinės ne mano istorija? Sunku pasakyti, tačiau su savimi atostogauti pasiėmiau mažąją HEAT paletę, jau šiandien fotografuosiu makiažą. 
Noriu priminti, kad www.douglas.lt parduotuvėje UD šešėliams taikoma net 15% nuolaida, todėl skubėk pasinaudoti pasiūlymu.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig