2018 m. gegužės 21 d., pirmadienis

Vasaros sezonas jau ne už kalnų su SUN365


Ar sutinkate, kad žmogų formuoja aplinka? Taip, galima nepasiduoti, plaukti prieš srovę ir būti nepriklausomu nuo kitų žmonių nuomonių. Šiandien mes pašnekėsime apie kovą su viršsvoriu, apie tai, kaip greitai ir efektyviai pasiruošti vasaros sezonui ir apie tai, kaip tai padaryti sveikai ir be nuostolių savo organizmui.

Aš niekada nebuvau stora, niekada, maksimumas, kurį svėriau -70 kg su ūgiu 170. Man tai atrodė pasaulio pabaiga, didelis stresas ir nepasitikėjimas savimi darė savo ir aš valgiau dar daugiau. Pasiimti save į rankas ir grįžti prie 38 dydžio buvo gana sunku, tačiau tada aš nebuvau blogere.
Pirmasis šokas buvo Rygoje prieš metus, kai aš atėjau pas dizainerę matuotis suknelių ir supratau, kad atskiros pakabos "Senos ir storos blogerės" tiesiog nėra. Siūlomų suknelių dydžiai 34 ir 36 max,  kurie man sorry, neužsisega (aš šneku apie sukneles, kurias galima pasiimti renginiams arba fotografuoti drabužių derinius)
Šitoje vietoje aš galėjau sau drąsiai pasakyti, kad esu faina, charizmatiška, nereali ir su charakteriu, kam man tos suknelės? Bet taip, esu su charakteriu, todėl tiksliai žinojau, suknelių noriu, noriu negaliu. 
Puikiai suvokiu, vien lenkėjimas ir maisto ribojimas visiškai nieko neduoda. Absoliučiai nieko, apart sveikatos gadinimo. Tam, kad susitvarkyti su savo mitybos įpročiais ir figūros linijomis reikia laiko, noro, ištvermės ir charakterio. Aš pradėjau dar sveikiau maitintis, nors picos ir traškučiai mano mėgstamiausi 'blogiukai' jas palaipsniui pakeitė salotos, trintos sriubos ir sveiki žalieji kokteiliai SUN365. Aš atsisakiau kiaulienos, įvedžiau į savo racioną kalakutieną ir jautieną, pradėjau valgyti dažniau, bet mažomis porcijomis, o kai laiko gaminti visai nebuvo, man į pagalbą skubėjo  SUN365.


Metuose yra 365 dienos... Kai kurios debesuotos, kai kurios tiesiog nuobodokos. Tačiau kas mus priverčia pasijausti gerai, kas skatina svajoti, tobulėti, kurti? Be jokių abejonių tai saulė ... Ir ja reikia dalintis! Visa tai išsaugojome šviežių, šalto spaudimo sulčių buteliuke. Kiekvienas sulčių lašas, prisotintas natūralių vitaminų ir mineralų, yra dalelė saulės energijos, kuri įgalina kurti, tobulėti ir juoktis.

Mes manome, kad šviežių vaisių ir daržovių vartojimas yra viena iš pagrindinių sąlygų ir Sun365 prasidėjo, nes mums nesinorėjo skonio stipriklių, pirdėtinio cukraus, pasterizuotų, gazuotų ir dar visaip kitaip ‘uotų’ gėrimų. Taigi ir sukūrėme, ko patiems trūko - nepasterizuotas, šalto spaudimo sultis iš egzotinių vaisių ir daržovių, kuriuose įdėta tik tas kas sukurta gamtos ir saulės.


Sun365  aš atradau parduotuvėje pati, išbandžiau ir įvertinau jų natūralų skonį. Aš labai dažnai žaliais kokteiliais pakeičiu pusryčius, priešpiečius arba vakarienę. Jeigu reikėtų įvardinti mano mėgstamiausias sultis, tai be jokios abejonės būtų 8 am (113 kcal) žalios energijos užtaisas, susidedantis iš agurkų, obuolių, špinatų, mangų, žaliosios citrinos ir imbiero. Jis tobulai tinka gerti rytais po vakarėlių arba jeigu jaučiatės, jog skrandis pilnas ir norisi kokio nors labai lengvo varianto, kuris padeda išspręsti šią problemą. Gamintojai rekomenduoja gerti būtent šį sulčių kokteilį rytais ir vakarais. Šitą variantą rekomenduoju išmėginti visiems be išimties, skonis pradžioje atrodo keistas, tačiau, kai atsistoji ant svarstyklių ir matai rezultatą, skonis keičiasi nei dienom, o valandom, tampa vis skanesniu, nes priprantama prie natūralumo.



Na o ką daryti, jeigu norisi iškrovos dienos, jeigu rytoj fotosesija, renginys, arba suknelė jaučiasi mažoka? Detox diena, štai toks mano atsakymas. Noriu priminti, kad kokteiliais negalima pakeisti maisto, o iškrovos diena gali būti tik viena, o ne kelios savaitė. Viskas turi būti daroma su protu ir galvojimu apie sveikatą. Ar sunku ištverti visą dieną? Jeigu valgote daug, porcijos didelės, maistas riebus ir kaloringas, bus tikrai labai sunku, gal geriau nepradėti nuo visiškai drastiškų metodų, o tiesiog daryti palaipsniui: kartais nuo karto pakeisti pusryčius arba vakarienę SUN365, įvesti vietoje užkandžių glotnučius (tai tirštas vaisių kokteilis). Kai jūsų organizmas bus pasiruošęs, galima vienai dienai savo maistą pakeisti sultimis.
1 am (120 kcal) šią valandą maistingos medžiagos lengvai pasiekia jūsų kraujo sistemą, todėl morkos, mangai bei pastarnokai aprūpins organizmą vitaminais A, K bei antioksidantais, o kiti ingredientai suteiks odai reikalingus B ir C vitaminus.

2 pm (130 kcal) pietų metas, todėl siūlome maistingiausią sulčių receptą su avokadu, brokoliais, lapiniais kopūstais, pankolių, obuolių, agurkų, špinatų bei žaliosios citrinos sulčių, kuriose daug chlorofilo. Chlorofilas turi organizmą valančių savybių bei padeda aprūpinti deguonimi kraują.

4 pm (123 kcal) šiuo metu daugeliui iš mūsų pritrūksta energijos, todėl mes taip norime to nekalto šokoladuko. Vietoj to mes siūlome išbandyti maistingą granatų, burokėlių ir arbūzų kokteilį. Šiose daržovėse gausu vitaminų ir mikroelementų, garantuojančių energijos pliūpsnį.


Nors tirštų sulčių kokteilių SUN365 pasirinkimas gana didelis: mango, kokosų, kivių, mano mėgstamiausių tapo braškių glotnutis. Braškės labai sezoninės uogos, o jų taip norisi pavasarį, žiemą ir vėlyvą vasarą. Labai smagu, kad sudėtyje nėra pridėtinio cukraus, visi kokteiliai yra veganiški ir šalto spaudimo, todėl juos būtina laikyti šaldytuve.


Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, manau geriausias komplimentas yra "Kaip tu gražiai atrodai", bent jau man, nes esu mados ir grožio blogeris. O SUN365 labai padeda pasiekti norimo tikslo. Jau šiais metais aš puikiai tilpau į visas sukneles, o Jūs nuotraukose įvertinote rezultatą. 

Šitoje vietoje aš noriu pasakyti, kad nerekomenduoju lieknėti, aš rekomenduoju sveikai maitintis, o graži figūra teisingai derinant maistą, malonus bonusas.

Daugiau informacijos:  https://sun365.today/lt/











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig