2018 m. gegužės 21 d., pirmadienis

#Wakeupandglow by L'oreal


Labas rytas, mano brangieji, kai visiškai nesinori dirbti, ką reiki daryti? Teisingai, atostogauti. Nuo antradienio aš atostogausiu ten, kur dar šilčiau, nei pas mus, iš kitos pusės, tokios ten ir atostogos, kai reikės dirbti, fotografuoti ir bandyti atgauti jėgas tam, kad grįžti namo su naujomis idėjomis. Kol aš skaičiuoju paskutines minutes namuose, jūsų dėmesiui #Wakeupandglow by L'oreal ir nerealūs pusryčiai.


Be galo smagu susitikti su kitomis blogerėmis, super smagu praleisti laiką kartu fancy aplinkoje, labai smagu apžiūrėti naują #Wakeupandglow by L'oreal kolekciją. Aš jau seniai mačiau ir žinau, ką noriu išbandyti, nes  Glow Mon Amour skystas higlighteris atrodo nerealiai. Mano du buteliukai jau supakuoti į lagaminą, keliaus kartu su manim, bandysime paryškinti įdegį. Sakyčiau, tamsiausias variantas man patiko žymiai labiau, nes sumaišius šią priemonę su drėkinamuoju kūno kremu galima ji tepti kūną, o rezultatas - spindinti oda. Būtent tai, ko reikia nuotraukoms, būtent tai, ko reikia vasarai. Dvi higlighterio paletės irgi patraukė mano dėmesį, šviesios spalvos higlighterių paletėje atrasite labai gražius atspalvius: baltą, rožinį, bronzinė ir net mėlynos (šalto atspalvio) higlighterį, na o tamsiausius atspalvius rekomenduojama naudoti vietoje akių šešėlių. Ohhhh, išbandysime jau netrukus, todėl laukite rezultato nuotraukų. 












Bėgu pabaigti krauti lagaminą, reikia dar pravažiuoti po miestą, surinkti testavimui skirtas priemones ir pasiimti kelias sukneles. Kiek planuojama naujų drabužių derinių? Aš manau daug, juk nedirbti aš nemoku ;-))) Aš manau tik tas blogeris, kuris yra blogeris viduje, visi noras gauti kažką nemokamai labai greitai pasibaigia. 













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig